Jom bersenam =)

..... selingan jap... :gelak:

Kepada mereka yang mengantuk ataupun tengah tertekan.
Sila lakukan senaman ini. Selamat Mencuba!!


Image
Ini ala taichi sikit la… sebagai intro dan pemanas badan..


Image
Tiru la macam ni… untuk melegakan bahu dan leher..

Image
wa..wa..aaa

Image
Gerak kekanan kemudian ke kiri..

Image
Gerak ke kiri kemudian ke kanan


Image
Ikut sahajalah… jangan terpusing kepala sudah la..

Image
Tepuk kuat kuat kat dahi.. Ini untuk menghilangkan mengantuk..


Image
Selepas itu buat gerakan tangan dan badan… buat macam gembira je..


Image
Kemudian goyang-goyangkan kaki dan badan sedikit… Lakukan seperti kita tiada masalah…

Image
Lakukan secara agresif pula… Jangan peduli apa orang lain kata..


Image
Hilangkan semua tekanan…


Image
pusingkan kepala…


MySpace
tengok muka kat cermin sambil goyang2.. lawa tak…


MySpace
Akhir sekali lakukan joget kucing…

1 comments:

mesti kakak buat mcm ni hari2.. waktu takde sape pandang.. ngeh3