Dikhitbah orang @ bertunang

Kakak ana sudah dikhitbah orang
I'Allah akad nikahnya 14 Mac akan datang
(budak U banyak test minggu ni..huhuhu)
(budak school sonok la..holiday)

Kakak ana pesan untuk jemput semua datang ke rumah masa kenduri
(wat macam iklan KFC nih +_+)
Nak alamat bley contact ana
(kat BANDAR SERI BOTANI tau)
if gi Simpang Pulai, tak merasa la makan nasi minyak
^o^
p/s-
Post nie atas permintaan p.long n ika..
sori lambat upload gambar k.maria 
upload 2 je..hehehe
Nak tengok calonnye..
tym akad nikah nanti la ye.. 
Rasulullah s.a.w bersabda:
“Jika datang kepada kamu pinangan daripada seseorang lelaki yang kamu reda terhadapnya, agama dan akhlaknya, hendaklah kamu terima. Kalau kamu menolaknya, padahnya adalah fitnah dan kerosakan di muka bumi.”

8 comments:

nanti taw2 je, masa cuti panjang ni, kakak ieecha pun bertunang.. ngehx3 (gelak sopan)

 

isk2x..apakah??? Perancangan cuti ni..keje okey..awayz kne keje kat 3M Enterprise..tapi kali nie nk berdikari sket..still kat 3M Enterprise..pagi sampai petang. Malam lak nk p wat overtym..sape ad keje kosong?? sy mau keje...

 

saya xd pengalaman keje.. pas spm pun xnah.. tp keje dpt duit.. xkeje pokaa.. hum.. tolong mak kot kat pejabat pos.. jaga setem dgn penghataran.. buat balancing.. haha..

 

bagus2x..kadang2 kita perlu merasai susah payah dalam mencari duit..supaya kita lebey menghargai usaha ayah dan ibu yang bekerja keras dalam membesarkan anak2x..

umi akk slalu cakap..bukan senang nak cari duit. Tambah2x lagi klau berniaga. jual 8 barang..klu 1 untungnya 10sen..baru dapat 80sen.. (nie untuk jualan barang2an terkawal)

 

kalau naikkan harga, untuk berganda la, kan?

 

naikkan harga??..xbley la nak memandai. Dalam berniaga ni banyak persaingan. Kalau kedai 3M Enterprise ni harganya barangnya mahal berganda..xde pelanggan la nak datang. Baik gi tesco n giant.

 

tapi murah sangat pun merugikan.. lambat dapat untung..