Anak Terbuang

2 Orang jelitawan SEW..
Baru balik outing dari Giant Taman U...
Letih + Penat..
Masuk je blok s15..
Pelik + Hairan..
Depan bilik mereka...
Ada bakul hijau berlubang-lubang...

Ya Allah...
Terkejut mereka saat kertas yang menutupi bakul kecil tersebut diselak..
Cumilllllll betul...
Sape yang tegar buang anak depan bilik mereka ni???
siapa!!!!!

Menyelidik dan menyiasat...
Namun tiada yang tahu..
Nape takde sape nak mengaku nie???
Tolonglah jangan buat penganiyaan disini..
Tolonggggg...

Tak sanggup melihat lebih lama..
mereka memindahkan si kecil itu..
Ke tempat yang lebih selesa..
Diberi makan dan minum..

Cumilllllnye...
Seorang lagi jelitawan SEW menjengah ke bilik
Bertujuan untuk membuat discussion Control
Masuk-masuk je..
Teringat kejadian petang tadi
asal usul bakul hijau dan si kecil itu.

"Petang tadi kite nak gi jogging kat tasik
sementara menunggu seorang lagi
Ternampak si kecil itu..
Ingatkan nyet-nyet Fatimah terlepas..
So..kite, k.Sakinah, Edelin & Solehah..
Berusaha la
Kejar + tangkap
Nak tanya Fatimah n Wani
Korang keluar gi shopping lak
So kite letak je la kat dalam bakul hijau
Maaflah kalau buat korang terkejut
hehehe."
Habis tue..bukan Fatimah punye la ni??
Sume tak mengaku pun..
Nak buat cane nie??
Nyet-nyet ngan awek die
Tak suke ngan si anak hamster kecil tu
Spesis deme lain..
bergaduh nanti..
Tak pun nanti kene makan je..

Kalau kite nak bela..
Dah takde sangkar..
(selepas Dadaa diserahkan kepada A.Afiq n A.Mirul)
Adeh..
Betul rindu ngan gelagat Dadaa..
Dengan pasir Lavender
Si kecil cumilll..
macam Dadaa..
Huhu..
Tapi Dadaa lagi cumill..
Cume umur tak panjang ditangan sepupu-sepupu nakal..
heh~
Takpe
Wani SEL nak bela hamster gak
Bagi si kecil ni kat wani je la
Die ade aquarium kosong
Boley letak si kecil untuk sementara waktu
Okey
Masalah SETTLE
Si kecil punya Tuan baru

Sah Bergelar Isteri


Seputar Walimah 14 Mac 2010
***
Ijab dan kabul
"Saya terima nikahnya"

Isteri menjadi amanah buat suami
Penyejuk mata, penawar hati

Dengan sahabiah x-SM Raja Perempuan Taayah
(Walimah pertama untuk batch mereka)

Umi n Abi, semangat sambut menantu ^_^
(Abi banyak dapat ang Pau eh??)

Wakil pihak lelaki

Sebahagian hantaran dari kedua belah pihak

A.Taufik & K.Maria

Terhias Indah

Syamilah, Afiqah, K.Maria & Diyana


Wif her BFF

"Terimalah seseorang, seadanya. Kebaikannya disyukuri, kekurangannya diredhai..."

p/s
K.Maria yang cumil...
nak kelisa =)