Sah Bergelar Isteri


Seputar Walimah 14 Mac 2010
***
Ijab dan kabul
"Saya terima nikahnya"

Isteri menjadi amanah buat suami
Penyejuk mata, penawar hati

Dengan sahabiah x-SM Raja Perempuan Taayah
(Walimah pertama untuk batch mereka)

Umi n Abi, semangat sambut menantu ^_^
(Abi banyak dapat ang Pau eh??)

Wakil pihak lelaki

Sebahagian hantaran dari kedua belah pihak

A.Taufik & K.Maria

Terhias Indah

Syamilah, Afiqah, K.Maria & Diyana


Wif her BFF

"Terimalah seseorang, seadanya. Kebaikannya disyukuri, kekurangannya diredhai..."

p/s
K.Maria yang cumil...
nak kelisa =)

19 comments:

Bile plak giliran kakak? :)

 

Nat cure~ i.Allah..giliran 2 akn dtg. cume xtau bile je.. =)

 

'xtau' = 'tak tau'

so..'tak tau bile' tue..sejak akk lahir la...hehehe.

=P
=P
=P

=D
ajal, maut, jodoh, pertemuan.. semuanya dah tercatitkn..kita je tak tau. semuanya dalam pengetahuan-Nya.

 

bahasa kakak selalu buat saya tergelak.. (gelak sopan)

 

oye?? Sronoknya...nat cure bahagia~ akk tumpang bahagia..bagus2x ..sopan adik akk nie..teruskn bersopan ^_^

 

rase-rasenya kakak macam dah taw sape saye..

 

saya bersopan.. x macam kakak.. terjelir2 lidah.. =P

 

dapat agak..akk gi lawat blog fragment crossing..hehehe.

eleh..tgok tue..x bersopan jgak..
2x5=10

 

kakak borek adik rintik..

Fragment Crossing tu name tempat taw.. Saya blaja2 buat blog pun disebabkan kakak taw.. saya tgk blog kakak cantik sgt.. mcm best je ada blog sendiri.. saya pun cube buat, walaupun ilmu x tinggi sgt..

 

akk pun baru mula..inspirasi dari senior seniorita gak..akk bukan jenis rajin nk bercerita..tapi akk rajin dengar cerita..so, biar penulisan yang menceritakan ap yang mahu dicerita..

nama tempat kat ne fragment crossing tu?

 

Fragment Crossing ialah sebuah tempat yang sentiasa dilutupi kegelapan malam, dan di sisi jalannya penuh dengan lampu neon tergantung kat bangunan.
Fragment Crossing sbnarnya tempat dlm game Kingdom Hearts 358/2 Days, kat dunia The World That Never Was.. Kakak main game x?

 

hmm..ap kene mengena fragment crossing tue dgn nat cure?? Akk men game?? main je. tapi jarang2x. xtau pun game kingdom hearts tue. Slalu men game lumba kete - need for speed.

 

gilerlah! need for speed! saya pun main need for speed: most wanted.

Apa kena mengena Nat dgn tempat tu? Hum.. Tempat tu lah pintu masuk kat dunia tu (The World That Never Was).. macam pintu ke dunia sayalah yang diselubungi kegelapan malam.. hehe..

 

bukan saat kita dilahirkan suci dan bersih dari dosa noda?? ap y gelapnye??

 

kakak xtaw ape2 pasal masa silam saya.. dan saya membesar dalam keluarga yang menolak agama..

 

alhamdullillah.. tahniah kpd akak nafisah.. mudah-mudahan berbhagia ke akhir hayat.. aminnn

 

syukran2x (menjawab bagi pihak kakak) ~ sekarang beliau sudah pregnant 5 bln. Doakan ye.