Gurlz Battle

Excited dapat gambar-gambar ni.
Terus nak post.
Mari bermain dengan pistol dan pedang-pedang. 
Bukan senang nak dapat peluang. ^_^

Anis ngan pedang warrior yang santekkk

Dis d battle. Whose win??

         

10 comments:

owh..ini rupanya... =)

 

Tak takut ke letak gmbar sendiri..huhu. Nnt jd mcm Sosilawati br tau.. :)

 

erk?? tp klu nk kaitkn dgn pn.jutawan trsbut..kmi tidak jutawan. Tp..mmg prempuan itu prlu brjaga2x dimana2x shj. LELAKI semua tak leh caye.

Andai kta ad lelaki yang boleh mnjaga..ttp tak smestinya die pndai dalam seni bela diri. Maka kesimpulannya, wanita sekarang tidak boleh mengharapkan lelaki untuk mnjaga mereka.

Dan andai kedua2nya ad ilmu mmperthnkan diri..tnpa pergntungan kepada Allah. tak gune juge. Sbb Allah je yang mampu tlong hamba2xnya.

~tbe2x rse rindu dgn kelas taekwndo.

 

bila dlm keadaan terprngkap, dah x ingat dah step2 dlm taekwondo tu..
taekwondo kat dapur bleh la.. karate bawang ngan lesung batu..hu3.. duk umah kan selamat, x yah bertaekwondo.. org pun x tergoda, maruah pun terjaga, x gitu..?
ape yg berlaku pada kita, adalah apa yg kita lakukan pada dahulu kala.. dgn kata lain, tomorrow is what we have done yesterday.. jgn salahkan lelaki plak..nnti laki salahkan pompuan pulak..

 

Sbb itu prlu mnjadi seorang yang tenang. tidak mengelabah bila dalam situasi yang mendesak.

Tp mcmmna pulak kalau wanita itu wanita bkerjaya. Mne bley duduk rumah. Tggungjwb die byk. Nnti adik2x mau mkn ap?? Skrg nie kan zaman wanita keluar bekerja. Soal maruah itu mmg perlu dijaga la.

k. xsalahkn lelaki. Sbb gurlz jugak pnyumbang punca. Kesimpulan: kedua2nya prlu kawal nafsu. Lelaki nafsu de 1 je..n wanita prlu kawal 9 nafsu. Salah satunya prlu kawal nafsu untuk tampil cantik jelita anggun bergaya. ~ jgn salahkn gurls klau die selekeh okey =P.

 

selekeah mcm kelakar pulak nnti.. tapi kalo simple, it's nice... tp kbnyakn hari ni, pompuan sume cnggih2..kasut pink, tudung pink, payung ping, jam pink, beg pink.. sesak nya dada...uhuk2..

 

sbb utama.. nafsu td la. pd perempuan..macthing itu smpurna. Klu tetibe..xjumpe tdung caler sedondon..sanggup tak keluar rumah. Susah sebenarnya nak jumpa perempuan yang memang tak ambil endah soal penampilan. Macam pelik pulak jadinya.

 

ooo sampai x leh nk cam sape ni.. beza sgt ngn mase sekola rendah dulu.. hihih

 

=) dulu Kecik2. Sekarang dah besaw. Memang la beza...kecik2x dulu cumil tp selekeh. mana de nk jaga2 penampilan ni.hahaha

 

hehehe.. selekeh ke dulu, yeye je kan.. xde la selekeh, cume skrg kite da tau kan, da bole pikir sendiri kan mane baik mane buruk kan.. hehe..mudah-mudahn nafisah kan terus menjadi wanita solehah.. aminnn