Ini cerita Hantu

Sedang cik Nafisah dan cik Intan menunggu kedatangan en.Munzir bersama gugusan kunci Dewan Astana,
Muncul sorang kanak-kanak lelaki dipercayai milik peniaga cafe..

Tiba-tiba..
"Hantu!!!!!.. Mak..ada hantu!"..anak kecil itu menjerit-jerit..

Hohohoho

Ana dan Intan sedikit kaget..

"Mak..ada HANNNNTTTUUUUU!!!"..berkali-kali anak kecil itu menjerit dan menjerit

Isk..budak nie..nampak makhluk halus pun..tak perlu la jerit-jerit macam tue..
Ana ngan Intan bukan takut pun..
BETUL..kitorang tak takut..

BETUL la..kitorang tak takut..

lagi sekali ditegaskan..

BETUL nie..BETUL..KITORANG TAK TAKUT..

SUMPAH..tak TAKUT..buktinya..
Bulu mata kitorang tak tegak pun..melentik macam pakai maskara ade la..
hehehehe ^o^

***
Budak tue..tak HISTERIA
Tapi lagaknya macam histeria..
Sume ni jadi HISTORY aaa
Sampai mulut kitorang terngangaaa..

Jadi pantun tibe-tibe =P

***
Betul ke ade hantu ni??
Isk..memang makhluk halus betul la..
Tapi nie kan bulan puasa??
Ade gak ke??


***
Nak dijadikan cerita...
Kitorang la makhluk halus tu..hahahaha.
Halusssssssssssss sangattttttttttttttttttt!!!!
Sanggggaaaattttttt haalusssssssssssss budi pekerti...ececeh..poyo


***
Mari ramai-ramai..salahkan en.tv...
ade ke patut budak tu cakap KITORANG ni HANTU!!!!..
TAK PATUT tau!!!
Sedey..sob..sob..sob..
Suci je muka kitorang berdua nih..
Takkan nak salahkan Cik kain telekung???
Niat kitorang cume nak pergi solat terawih
Cik Kain telekung putih itu tidak salah..
yang salah itu EN.TV..
En.Tv tau..
Cik Telekung boleh la saman En.Tv ye..

Cik Telekung putih yang langsung tak salah

Ini lah yang berlaku apabila kanak-kanak disogok dengan cerita hantu
En.TV bile nak insaf???

2 comments:

Agaknya di rumah dia selalu disakat abg dia, atau mak ayah dia, atau atok opah dia kot.

Tapi letak gambar2 itu mmg relate dgn cerita.. Lawaklah bila tgk gambar2 tu dan bayangkan dgn cerita tu.

En.TV kira nak untung je. Menyampah asyik cerita hantu je. Budak2 pun takut nak ke surau dan masjid.

 

act..budak kecik tue bukan takut pon. Kecik2x sudah berani ngorat kakak2x. hahaha. Dah jerit 'hantu'..pi lari masuk dalam cafe..pastu keluar balik...jerit balik...dgn muka senyum2 kambing..bukan takut o cuak mcm dalam gambar 'hohohoho' tue.

budak2x kecik kan ske cari perhatian..pastu xde kawan lak tue. kne main sorang-sorang. sian die.

Pasal en.tv tue betul la. Jadi alasan budak2x nih. jenuh la kita nie nak cite balik yang benda tue sume tak wujud.