Air itu warna hijau

2 hari lepas, air hijau itu ana teguk
Memaksa diri menjadi barang experiment
Didesak sebelum PRK lagi
mahukan testimoni katanya

Berat hati untuk mencuba
Adakah itu petanda??
Dan kini air hijau itu mungkin telah beraksi
Menari-nari didalam kantung perut
Menendang-nendang dinding usus

Stop it!
Dun wanna be experimented!
Cukup seksa seperti senggugut sakitnya
Jangan pujuk rayu lagi.
HUHUHU

P/s~Ada ke patut suruh ana try minuman diet. Adakah ana GEMOK untuk dijadikan bahan experiment?? Seriously sakit perut sudah 2 hari. Teringat kat abi. Usus abi lemah..senang luka-luka ditambah dengan gastrik. Adakah ana mewarisi usus lemah?? Ada ke penyakit tue?? Hahaha.

p/s~Lain kali perlu lebih tegas bila kena pujuk rayu. Katakan TAK NAK kalau TAK NAK! Tak perlu ada belas kasihan kepada jurujual produk-produk diet. Kerana kamu bukan orang yang perlu DIET!!

21 comments:

NC~dia ada perisa Apple+fibre+dll. Dats y jadik caler ijau. Nak cuba?? 1 Packet rm5 je =). Badan kurus kering.. bley jadi kerempeng.

MB~Bunda mmg x kenal erti diet an3x. Btw..ad book n CHOCOLATE fair. Teringat sama bunda..mari makan coklat sampai gemok. Hahahaaha

 

kakak sn ~ nak try!! kakak kena belanja saya lagi.. kikiki..

 

Pernah akk belanja awak ke?? Fikir sat...0o

 

Eleh.. buat2 luper.. Nak saya ingatkan ke?

 

bile masa?? Akk mmg x ingat lgsung ye!

 

"Xpe, akak belanja. Bila lagi nak belanja As kan?"

 

isk..memang hampa gas. Saya kuciwa tahu. kuciwa!!
Takpelah kalau xingat. Saya pasrah. Anggap je saya tak cakap ape2.

 

Hahaha. kesian. Ingat la! Y As pesan barang waktu cuti sem2 tahun 2 kot. akk tak ingat apa ke bendanya. Tue Azzyaty y belikan. Kat area rumah akk tak jumpa pn. Azzy kata kat selangor pn ad. an3x?

 

sem 2 TAHUN SATU la. As mintak kacang putih made in Ipoh, not kacang parang made in Selangor. Tapi org dah bagi, saya telan je la. lagi2 bila ada org belanja. kikiki.
Naper As nak kacang putih cap Ipoh? Kakak taw x, org luar slalu citer pasal kacang putih Ipoh taw. Dan Ipoh tu sendiri memang terkenal dengan kacangnya. (Jangan buat2 xtaw yer..). Sebab sangat fresh. Rasa dia memang laen. First time saya makan kat Taiping, terus mengidam. Sebab tu nak order kat kakak. Tapi bendenye takde, x kisahla. Ada rezeki, boleh jumpa lagi kacang tu..

Berbalik kepada tajuk asal, sila belanja saya LAGI yer..

 

akk kata, akk y sem2 tahun 2 la. Hahaha. Akk duk ipoh, tp akk memang tak tau ipoh terkenal ngan kacangnya. yang akk tau, ipoh famous dgn limau balinya.

Sila bagi 10 sebab untuk akk belanja As?

 

1. sebab kakak kan budak baik. kakak yang baik slalu carik jalan untuk membahgiakan hati adik2nyer...
2. kakak kan kakak, so memang kena belanja adiknya lor.. (makna lain, kakak sangat tua berbanding saye)
3. kakak kan kaya.
4. sebagai denda sebab slalu sgt layan saya macam budak2!
5. sebab kakak penah belanja saya dulu. maknanya mesti boleh belanja saya LAGI.
6. sebab saya yang nak kakak belanja saya. xnak orang lain.
7. sebab saya pembaca setia blog kakak. xkan la kakak xde rase nak memberi penghargaan kepada pembaca setia nie.. (hahaha)
8. sebab saya seorang yang taat, patuh dan penuh dengan kesopanan dan kesusilaan terhadap kakaknya
9. sebab saya pun budak baik.. saya x nakal taw! kakak patut bagi hadiah sebab maintain the good habits. =)
10. sebab kakak memang pandai pujuk saye time saya sedih. orang lain x sebagus kakak taw!

dah cukup sepuluh. cepat belanja!

 

Amboi..bertanam tebu dipinggir bibir nampak..siap menggula2 akk lagi

1. Nope dat kind. Selalu juga ada hati yang terguris.
2. Disebabkan akk kakak, akk ad kuasa veto untuk buat keputusan
3. Walla..kaya ke?? Brgantung pada JPA je tau. Bukan macam As. OKB. class gitu.
4. Memang As budak2 pun
5. Disebabkan akk da belanja, As pulak la kene balas jasa. Sila belanja akk pulak!
6. Isk3x..xbersyukur la ni?? Kan abang2 kat s05 tue da selalu belanja?
7. Nie memang tak dinafikan la. Tocei2x. Tapi nanti kalo akk belanja As, nanti ada silent reader yang awayz follow blog akk ni pun claim jugak. Habis la akk. Hohoho.
8. Bagus2x. Boleh bagi award nih.
9. Nie tipu.
10. Sebab orang lain malas nak layan As. Hak3x

Ok.Kesimpulannya..As yang kene belanja akk ^_^

 

Ok lor.. Kakak nak saya belanja aper?
Saya belanja, kakak bayar.

 

Tengok! ini lah bukti reason no 9 itu adalah dusta semata.

 

Saya x berdusta! Saya cakap bohong dan menipu SAHAJA.
(Kali ni As serius. Kakak nak As belanja apa?)

 

kali nie akk serius juga --> tak mau pape. Nnti rasa terhutang budi. Terima kasih je lah. Nnti kalo akk betul2x prlukan pertolongan pape dari As, akk gitau la. Tp buat masa nie, xde pape.

 

takut ngat aih.. air apa tu kamu?
standby.. takut jadi bahan experiment jugak.. hhi

 

pernah dengar green fit?? Act, tak semua orang akan mengalami kesan yang sama. Lain orang lain effectnya. My abang ipar bace post nie, n dia suh belikan sekotak tuk try =)Mau diet la tue. hahaha