Ukhuwah 'Lidi' versi -sn-

Alhamdulillah masih diberi nikmat kehidupan oleh Allah..
Dalam kesibukan masih jua diberi kesempatan masa untuk berkumpul bersama sahabat..

(Ini entry balas buat Ummu Batrisya @ Sabrina Risman ^^)

Ukhuwah 'Lidi'...Yummy! - copyright Ummu Batrisya~

Lidi 1 :: Terima Kasih juga kepada Ummu Batrisya dan sahabat-sahabat yang sudi hadir.
[Intan, Wafak, Safia, Safwah, Azzy, Mizah, Umi, Solehah, Faezah, 
Fatiha, Aisyah, Aimi, Fatihah, Bella, Izzah dan Ibu Ana.]

Lidi 2 :: Untuk yang bakal grad, ana nak bagi pantun. Pantun biasa dah ni =P

Republish poster terawal semasa berjinak-jinak dengan adobe photoshop : 2010
Ditujukan buat semua ^^

Lidi 3 :: Semalam dihampiri oleh salah seorang adik yang ana sayang
Lalu beliau berbisik ditelinga ana
'Kak, doakan saya kuat ea'
Zeeessss~tersentak jantung ana
InsyaAllah dik
Kamu bisa kuat
Moga-moga lebih kuat dari akak

Lidi 4 :: Jom ambil teladan dari kuatnya si Lidi bila bersama-sama
Jangan bersendiri k
Sahabat-sahabat sentiasa ada

Kadang perlu untuk mencari dari dicari
 Kadang perlu jujur untuk difahami dari biar mereka faham sendiri
Kadang perlu patuh untuk dinasihati dari biar diri leka sendiri

Lidi 5 :: UKhuwah Fillah abadan abada

Siri 'Laut' ?? Takmo! Nak Siri 'Pantai'

5 comments:

Kacang parang. Domino's. Vochelle. Sate.

 

nmpak mcam tak balance kan di situ. Domino n vochelle lg mahal dari kacg parang n sate. Maaf sgt.

 

ala. x harapkan pape balasan pun. saje je bagi. xtau nape. tapi yang dapat memo tu la yang paling berharga. sampai hari ni as simpan baik-baik tau.

 

Nat cure: Nota je kot~

Ms. Ck: ^^ (rindu la tu nk makan sekali kan kan??)